Aşkın dili, dini, rengi hele ki siyaseti hiç yoktur. Korkmayın, aşık olun ve aşkınızın arkasında durun...

8 Haziran 2013 Cumartesi

Sanat Psikolojisine Giriş/Sıtkı M. Erinç


 Fakültemin öğrencisine değer veren  çok sevdiğim sanat tarihi hocamın tavsiyeleri üzerine sayısız kitap edinmiştim ve yalnızca ihtiyaç anında başvurmuştum bu kitaplara. Şimdi herşeyi toparlamak adına elime alıp vakit buldukça sakin ve yavaş yavaş sindirerek bu kitapları okumaya başladım. Sıtkı M. Erinç'in Sanat Psikolojisine Giriş kitabını sanat psikolojisi dersimize kaynaklık etmesi için çok da hevesle almıştım. Sanatçıların psikolojilerini anlamak onların dönemlerine ruhsal bakış açılarına gitmek fikri çok heyecanlandırmıştı beni.
Bu kitapla onların ruhsal dönemlerine gidemedim belki ama sanatı yeni baştan irdeledim.
Savunduğum birçok şeye ulaştım bu kitapla...
Şimdi Sıtkı Erinç'in diğer kitaplarını da okumak istiyorum...
Bu kitabı aslında herkes okumalı belki sanata uzaktan bakanların bakışları biraz olsun değişir....
Önsözünden dahi altını çizdiğim sayamadığım ve yazamayacağım o kadar vurgu var ki!...
Ben yazmayayım ama siz kitabı alın ve okuyun...


6 yorum: