Aşkın dili, dini, rengi hele ki siyaseti hiç yoktur. Korkmayın, aşık olun ve aşkınızın arkasında durun...

10 Temmuz 2013 Çarşamba

Ayrılıktan Sonra/Jean RHYS


Bitti bitti bu da bitti:))
Sabah başladım akşama bitti ama oldu mu böle:))
Nasıl mutlu oluyorum her biten kitapla her yeni başlayan kitapta:)
Bu kitabı ilk D&R da görüp alıp alıp bırakmıştım. En sonunda da vazgeçmiştim. Sonrasında sevgili İ.R.E.M.C.E. nin blogunda görünce demek ki almalıymışım diye düşündüm ve 2 gün önce yine uğradığım D&R dan yine eli boş dönmedim:)
Kitaba başlayınca  Audrey Hepburn filmi izlermişcesine bir keyif aldım nedense. Daha ilk sayfalardan kitap akmaya başlayınca ilk aklıma gelen oydu. Tabi yanlış anlaşılmasın kitabımın karakteri Julia'yı Audrey Hepburn ile eşleştirdim demedim sadece o tarzda bir film izliyormuş izlemine kapıldım.
Kitapta betimlemelere sıkça yer verilmiş hem mekanlar betimlenmiş hem de insanlar bu yüzden okurken gözleriniz kitapta olmasına rağmen bir filmin içine dalmış hissediyorsunuz kendinizi.
Okurken bir de ayrılık her yerde aynı mıydı bilemedim ama acı hep aynıydı yalnızlığın acısı hep aynı.
Farklı yerlerde farklı kişilerde farklı şekillerde ama hep aynı ...
 hadi madem ki aklınıza getirdim bir Audrey Hepburn filmi izleyelim...
:)
iyi okumalar ve iyi seyirlerr:))

2 yorum:

  1. biriileri çokk hızlıı çokk :) Ama güzel kitaplar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ara bir hızlandım :))
      çok mutluyum kitaplarımla çoooooook

      Sil