Aşkın dili, dini, rengi hele ki siyaseti hiç yoktur. Korkmayın, aşık olun ve aşkınızın arkasında durun...

21 Haziran 2016 Salı

Memleketi Ben Kurtaracagım/ Gulse BİRSEL


Gulse BİRSEL
Ne guzel yazarsın sen, ne guzel okurum ben senin kitaplarını. Ne mukemmel bir kadınsın sen. Elinin degdigi her iş buram buram sanat kokor bu kadının. Bir televizyon dizisine bile sanatı dolu dolu sıgdırabilen bir kadından bahsediyorum. Çok sevdigim dogrudur. 

 Çok sevdigim bir diger özelligi de Bir insan kendi kusurlarıyla bu kadar mı guzel dalga geçer. Peki gerçekten dalga geçtigi kusurları göze batıyor mu? Benim hiçbir kusurunu göremeyişim yazılarını sevdigimden midir? Kişiligini sevdigimden midir bilinmez ama evet GÖRMUYORUM...

Yazlık diyerek aldıgım kitabı yine bir çırpıda kahkahalarla okudum. Göndermeden edemiyor napsın ama. Kitabın ilk bölumerinde gerçekten memleketi sen kurtarsaydın keşke dedim ne eglenceli bir millet olurduk. Hiç degilse antidepresanları rafa kaldırttırır, kahkaha atmayı emrederdin herkese. Beklerdik senden ...
:)

Evet kitaptan da birazcık bahsedeyim. Kitabımız dört bölumden oluşuyor. 
İlk bölumde Gulse BİRSE nasıl Gulse BİRSE olmuş göruyoruz ve bolca guluyoruz. Çocuklugundan bahsederken "O yıllarda beslenme sepetlerinde daha az yumurta ve daha çok muz olabilseydi, egitimden daha çok randıman alnırdı diye dusunuyorum..." diyor. Dikkatimi çeken bir cumle olmuştu. Vurgulamak istedim.
Bir pop şarkısının anatomisini çıkardıgı kısımda kendi guftesini de araya sıkıştırıvermiş. Baltalar elimizde uzun ip belimizde melodisiyle okuyunca balkonda bir kahkaha atmıştım. :))
İkinci ve ucuncu bölumlerde birazcık memleket işlerine karışmış bir Gulse BİRSE göruyoruz. Göndermeden edemedigi kısımlar tam da burda. Bazı yerlerinde tamam gerçege dön dedigim dogrudur. Ses tonu çınladı kulaklarımda igneleyici alaycı halini gözunuzde canlandırın CANLANDIRIN CANLANDIRIN....
Tamam o canlandırmayla okumaya devam edin :))
Her olaya deginmiş sagolsun :) Çok keyifli pek eglenceli olmuş.
Dörduncu bölumde ise aklına gelen her konuya deginerek kitabı okumamı yavaşlattı. Çunku artık sık sık guldugumden olsa gerek kitapta ilerleyemez odlum. Gulup o sayfayı birilerine okuyup tavsiye ediyorum. Çok guzel reklam yaptm ama :)

BU KİTABI ALIN
OKUYUN
OKUTTURUN
GULELİM
GULDURELİM
YOKSA BU HAYAT BAŞKA TURLU ÇEKİLMEZ:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder