Aşkın dili, dini, rengi hele ki siyaseti hiç yoktur. Korkmayın, aşık olun ve aşkınızın arkasında durun...

21 Haziran 2016 Salı

Okuma Listemiz de Tamam

Pinuccia'nın Yaz Okuma Şenligini buyuk bir hevesle bekliyordum ama artık okuma şenliklerinin olmayacagını ögrendim.
Okuma hızımı geri kazanmam için bir listeye ihtiyacım vardı ve oturup kısacık surede listemi hazırladım. Kitaplıgmda okunmamış yarım bırakılmış sonuna gelip son sayfaları okunmamış ne bileyim hatırlamadıgım kitapları görunce çok canım sıkıldı. Ben ne ara bu hale gelmişim deyip önceligi o kitaplara ayırdım.
Şubat itibari ile atamam yapıldıgı için hem burdaki kitapları eritip asıl görev yerime gitme derdine de dusunce listemi hazırladım.
Listemi okumaya bugun başlıyorum ve 1 Eylul de bitecek şekilde kendimi ayarlıyorum.
Asıl görev yerime gittigimde de yeni bir liste yayınlarım:)

ŞİMDİ LİSTEME GEÇELİM...

1.Kırmızı Saçlı Kadın/ Orhan PAMUK (195 syf.) (OKUNDU)
2.Kuçuk Agaç'ın Egitimi/ Forrest CARTER( 280 syf.)(OKUNDU)
3.Bir Evlilik Komedisi/ Sinan AKYUZ(355 syf.)
4.Beyaz Zambaklar Ulkesind / Grigory PETROV(138 syf.)(OKUNDU)
5.Bir Bilim Adamının Romanı/ Oguz ATAY(272 syf.)
6.Dugumlere Ufleyen Kadınlar/ Ece TEMELKURAN(471syf.)
7.İtalya'da Bir Turk Sevdim/ Cristina COMENCINI (218 syf.)(OKUNDU)
8.Diken Ucu/ Behçet ÇELİK(122 syf.)
9.Dönuşum/Franz KAFKA(74 syf.)
10.Uçurtma Avcısı/Khaled HOSSEINI(440 syf.)
11.Satranç/ Stefan ZWEIG(83 syf.)
12.Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu/Stefan ZWEIG(62 syf.) (OKUNDU)
13.Kendine Ait Bir Oda/Virginia WOOLF(123 syf.)
14.İzmir Postası'nın Adamları/ Ahmet BUKE(159 syf.)
15.Matısse Öykuleri/ A.S.BYATT(111 syf.)
16.Aşkın Kalplerimizdeki Mutat Yolculugu/Sibel K. TURKER(158 syf.)
17.Aşka Övgu/ Alain BADİOU-Nicolas TRUONG(81 syf.)
18.Seyyah Ressamın Yaşamından Bir Kesit/ Cesar AİRA(89 syf.)
19.İnsanlıgın En Eski Muamması/Bertrand DAVİD-J.J.LEFRERE(115 syf.)
20.Gönderilmeyen Aşk/Nermin BEZMEN(374 syf.)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder