Aşkın dili, dini, rengi hele ki siyaseti hiç yoktur. Korkmayın, aşık olun ve aşkınızın arkasında durun...

10 Eylül 2012 Pazartesi

doksanlar çocuk mu genç mi/kadir aydemir

1988 doğumlu olaraktan ben de bir doksanlar çocuğuyum ucundan da yakalasam o dönemin miniklerindenim işte:)
benim için doksanlar çok önemli o kadar önemli ki resimlerimde doksanlarda çocuk olmak temasını işleyip çocuk oyunları resmettim.(bilmeyenler için resim bölümü mezunuyum da mezun olmaya alışamasam da henüz (birkaç ay önce mezun olduğumu da ayrı panatezde belirtmek isterim)):)) 
işte böyle...
çok eskilerden " bir maniniz yoksa annemler size gelicek "diye Ayfer Tunç'un bir kitabını okumuştum seksenler anlatılıyordu okurken çok mutlu olmuştum ve o zamanlardan beri beklemekteydim doksanlarında kitabı çıkmalı diye 
daha sonraları Kadir Aydemirin seksenlerde çocuk olmak kitabının varlığından haberdar oldum çok merak ettim ama hala alıp okumuş değilim herkeslere anlattım böyle bir ktap var mutlaka çok güzeldir diye ama kendim alıp okuyamadım bir türlü.
.
.
.
neysee...
bir gün I.r.e.m.c.e 'nin bloğunda bu kitaba rastladım ve sevinçten ne yapacağımı şaşırdım:)
tabi I.r.e.m.c.e. 'nin bloğuyla böylece tanışmış oldum:) hemen gidip almalıyım diye düşündüm ve ertesi gün d&r da bu kitabı sorup soruşturup buldum ama fiyatına tesadüftür ki o gün cüzdanımdaki yetmedi ertesi gün alırsın dedilersede orda onu bırakıp gitmeye o kadar üzüldüm ki aslında ertesi günü alabilirim ama işte bir gün daha bensiz orda kalmamalıydı:)):)):)) doksanlar ya çocuk oldum biraz:)

alamadım mı :)
yanılıyorsunuz...
tam d&r dan çıkıyordum kii
henüz 18 ine yeni basmış olan kuzenim bitanem benim büyümüş de bana jest yaparmış arkamdan seslendi ve elinde bu kitap bunu mu arıyordun diye onunda içine sinmemiş kitabın orda kalması ve kitabı bana verdiğinde gözlerim doldu ona sarıldım sarıldım sarıldım 
eve geldim ve kitap haliyle bende ilk etkilerini gösterdi beni ağlatmayı başardı:)
 bu kocaman süpriz kiabımın şimdi bendeki yeri daha büyük ben bu kitabı hızlı okyup bitiremedim tabi sayfalar arasında soluklanıp o yıllara gittiğim hatta 1 gün boyunca o yıllardan çıkamadığım olduğu tabi bilmediklerim yetişemediklerim de vardı o yıllarda onlara da şahitlik etmiş oldum
yani demem o ki 
bu kitabı alınız vakit kaybetmeyiniz 
o yılları ucundan kenarından kıyısından da yakalasanız bu kitabı kaçırmayınız:))

keyifli okumalar diyorum ve kitap içeriği hakkında hiçbirşey anlatmayarak yazıma son veriyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder