Aşkın dili, dini, rengi hele ki siyaseti hiç yoktur. Korkmayın, aşık olun ve aşkınızın arkasında durun...

15 Eylül 2012 Cumartesi

kahve çekirdeği kurabiyelerim:))hem de kahveli:))

bugünü dolu dolu kendime ayırayım dedim 
sabah uzun süredir kitaplığımda duran goethe'nin "GENÇ WERTHER'İN ACILARI" kitabını elime aldım erken saatlerde başladım güne. bu güne kendime ayırmalıyım dediğim günler geç uyanmayı hiç sevmem gün boşa gidiyormuş gibi gelir:)
neyse...
buralarda yeniyim daha siz bilmezsiniz kahve düşkünlüğümü:) biraz fazlaca severiz kahveyle birbirimizi:)
ama
TÜRK KAHVESİ olmalı mutlaka:)
işte sonucu nasıl bağlayacağımı bilemedim kitabın yanında bir kurabiye gerekti ben de üşenmedim kalktım ve kendim için bir kurabiye yaptım sonra da paylaşmak istedim:)
KAHVE ÇEKİRDEĞİ KURABİYEMİ:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder