Aşkın dili, dini, rengi hele ki siyaseti hiç yoktur. Korkmayın, aşık olun ve aşkınızın arkasında durun...

4 Şubat 2013 Pazartesi

Kitabımın sayfalarını çalmışlar:(

Bugün ders arası çok sıkılıp boğucu havanın kasvetinden de biraz olsun sıyrılmak amacıyla, elime kitabımı almış bir köşeye çekilmiştim. Uzun süredir elimde sürünen ve bir türlü uzun uzadıya vakit ayırıp da bitiremediğim ama konusu bakımından da dikkatimin yoğun olduğu zamanlarda okumaya çalıştığım Zülfi Livaneli'nin Sevdalım Hayat Kitabı aslında çok merak ettiğim ve okumak için çok hevesli olduğum bir kitaptı.
Tam 128. sayfaya gelmiştim ki 129. sayfanın olmadığını gördüm.
Sayfaları hızlı hızlı karıştırıp 129. sayfayı ararken o bölümden sonra sayfaların tümünün karışık olduğunu gördüm. Sahaftan kitap almayı çok sevmiyordum her ne kadar sahaf gezmeyi sevsem de ama...
İşte bu da tuz biber olmuştu.
Çok sinirlendim ve çok üzüldüm:(
Üstelik konu öyle bir yerde kaldı ki...
Zülfü Livaneli; Deniz Gezmiş'in avukatının 6 Mayıs 1972 günü yaşananları anlattığı anısından bahsediyordu. Anlatacaklarını biliyor olmama rağmen bunları Zülfü Livanelinin kaleminden okumanın heyecanı vardı :(


işte böyle burdan sitem etmek istedim:(
Daha doğrusu üzüntümü dile getirmek istedim:(

2 yorum:

  1. Maselef oluyor böyle şöyler :( En güzeli kitapçılardan almak oluyor bu yüzdende :) Bu arada seni mimledim :)) ilgini cekerse eğer bir göz at. Mutlulukla kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaaaaa çok sevindim beni mimlemene
      mim konusuna biraz uzak olsam da sanırım sorulara dürüstçe cevap vermem yeterlidir diye düşünüorum
      bu vesileyle öğrenmiş olucam:)
      hemen şimdi hazır ders arası sıkılmışken mimini yanıtlayacağım:))

      Sil