Aşkın dili, dini, rengi hele ki siyaseti hiç yoktur. Korkmayın, aşık olun ve aşkınızın arkasında durun...

18 Ocak 2015 Pazar

Özgür Bacaksız/Deli Çocuğun Güncesi

"Büyümemde, delirmemde, yalnızlığımda emeği geçen herkesin gözlerinden öperim"
Bir tutam delilikti benimkisi, tüm yaşanmışlıklara inat.


İnternet üzerinde gezinirken sık sık karşılaştığım, sosyal medyada hep alıntılarını beğenip okunası bir kitap mı acaba diye hep sorguladığım kitap ile 2015 yılına başlangıç yapmalıyım dedim ve okunup bitirilenler içinde yerini aldı.
Aslında çok adı duyulan kitaplara hep bir önyargılıyımdır ama tavsiyelerine oldukça güvendiğim iki insandan da "sen hala okumadın mı" işitince
EVET OKUDUM ARTIK OKUDUM :))
Okurken bazı yerlerinde çok keyiflenirken bazı yerlerinde "çavdar tarlasında çocuklar" kitabındaki hoşnutsuzluğumu yaşamadım değil hani. Ama yine de beğendiğim yanları daha bir ağır bastı sanki...
Çocukluğuma gittim bazı yerlerinde, bazı yerlerinde ise yalnızlığıma...
Okurkenki hislerinize göre hareket ettiriyor sanırım kitap sizi.
Benim de ruh halimin pek iyi olduğu söylenemezdi ki emeği geçenlerin gözlerinden öperim:)

"Sayısız kitaplar okuduk, gözlerimizi felsefe dizgelerinden ayırmadık, sıcak çayın yanında demli düşüncelere daldık, ama hiçbir kitap doğa gibi, hiçbir felsefe dizgesi bir insan yüreği kadar net değildi, kutsal kitap dedikleri şey senin gözlerindir, içinde uyanan renklerdir."

***
"Sessizdik ama bu sessizlikler kafamızın içindeydi, yani binlerce düşünceden daha çok çığlık atar gibi, tüm varoluşumuzu acıtırdı. Hayatımızda hep bir şeyler kötüye giderdi, iyiden kötüye veya kötüden en betere."

***
"Gerçek acı dışa vurulmayan acıdır, içinden hiçbir zaman çıkmayacak acıdır.Adını bile koyamadığın, tanımsız bulduğun o gerçekliktir."

***
O yüzden salaklık iyi bir şeydir, değerlendirmeyi bil. Bilinçli bir salaksan...

***
*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder