Aşkın dili, dini, rengi hele ki siyaseti hiç yoktur. Korkmayın, aşık olun ve aşkınızın arkasında durun...

14 Ağustos 2016 Pazar

İtalya'da Bir Turk Sevdim/Cristina Comencını


Kitabı Can Yayınları 5 Tl kampanyasında görup isminin cazibesine kapılarak almıştım. Ara vererek okumamdan kaynaklı mıdır yoksa sıkılmamdan kaynaklı mı ara verdim bilmiyorum çok keyif alarak okudugumu söyleyemem. 
Maria ve Isabella aranızda nasıl bir bag ya da nasıl bir ilişki vardı?
Maria bu denli sorumluluk sahibi, duyarlı,bilinçli olmasının yanında neden bu kadar gözlerin baglanmıştı.
Isabella bu kadar itici olmak zorunda mıydı?
Konu olarak ikiye bölunmuş izlenimi yaratması kitabın bir kısmında agır siyasi durumlardan bahsedip diger kısmında aile içi saçma ilişklere girmesiydi belki de.
Kitap hakkında net cumleler kurup okumak isteyenleri de caydırmak istemedigimden, bu kitabı kendim bir kez daha okumak uzere rafa kaldırdım.


5 yorum:

  1. Çok eski bir kitaptır o; yıllar önce okumuş hiç beğenmemiştim ben de .
    Yalnız değilsin yani :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu duymak iyi geldi :)
      daha iyi kitaplarda buluşmak dilegiyle
      sevgiler:)

      Sil
  2. Yorumunuz için teşekkürler bu sayede sevmeme ihtimalim yüksek olan bir kitabı öğrendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha iyi kitaplarda buluşmak üzere
      elimde bulunan serenad kitabını şiddetle tavsiye ederim mesela :)

      Sil
  3. okuma şenliği durumunuz nedir acaba :)

    YanıtlaSil